پیاده روی به سمت آبشار گَزو

 پیاده روی به سمت آبشار گَزو

از راست به چپ :

حمید زارعی (دوست دوست من، معروف به بوچو) ، محمد کاشی (پسر عمو یاسر)،سینا (هم دانشگاهی دوست من ، اهل ساری)، خودم ، حمید زارعی (برادر دوست من) علی زارعی (دوست من)

  اون سگه هم با نصفه نون راضی شد ۱۰ کیلومتر اول، با ما پیاده روی کنه!

گیرنده عکس : یاسر کاشی الاشتی

 در مسیر برگشت با اتومبیل متوجه شدیم ۲۵ کیلومتر  پیاده روی کرده ایم (از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ شب پیاده روی کردیم فقط یه ۲ ساعتش رو سوار نیسان شدیم! بچه‌ها هم فقط به خاطر ... تونستند مسیر رو پیاده بیان!)

ولی ارزشش رو داشت!

وقتی به آبشار و امامزاده رسیدیم  باتری گوشی ها تموم شد و نشد عکس بگیریم ولی تو اینترنت هست!

در مسیر هم یه مار پیتولوس گرفتیم

این هم یادگاری از دریای ساری

همه رو معرفی کردم فقط میمونه این رفیق خوش اندام ما، یعنی پسر خالهِ هم دانشگاهیِ دوست من که اسمش علی بود

قبل از رفتن به شمال هم مشهد بودیم

 بقیه اتفاقات سفر نیز به دلایلی قابل انتشار نیست.

 

پ.ن : وسایل همراه ما در پیاده روی در عکس زیر چیست؟